Danışmanlık

Piyasa hakimiyeti için, ürünleriniz hedef pazarın ihtiyaçlarına uygun olmalıdır. Bu ihtiyaçların tanımlanması ve yerine getirilmesi karmaşık bir durumdur. Danışmanlık hizmetlerimiz ile ihtiyaçlarınız doğrultusunda piyasa taleplerini anlamanıza ve karşılanmasına yardımcı oluyoruz.

Danışmanlık Nedir?

Danışmanlık; bir veya birkaç konudaki uzmanlığın, üçüncü bir tarafa ücret karşılığında aktarılması olarak tanımlanır. Danışman işin kendisini fiili olarak yapmakla değil, yapacak olana içerik, işleyiş ve yönetimle ilgili destek sağlamakla yükümlüdür. Bu noktada en önemli olan ise danışmanın verdiği hizmet alanında yeterli bilgi birikimi, deneyimi ve uzmanlığı olması gerektiğidir. Tüm bunlara ek olarak danışman kişi, hizmet verdiği kuruma farklı ve yenilikçi bir bakış açısı kazandırabilecek biri olmalıdır.
yapboz birleştirme

Biz Ne Yapıyoruz?

Birçok farklı sektörde tecrübe edinmiş, proje geliştirilmesinde aktif roller almış ve pazar ihtiyaçlarını anlama konusunda derin birikime sahip olan uzman kadromuz ile pazar analizi, rakip analizi, müşteri segmentasyonu, stratejik planlama, hedef işletme modeli (TOM) oluşturma ve risk yönetimi hizmetleri sunuyoruz.

En esnek ve yenilikçi sigorta ürün ve programlarını tasarlayıp, uzmanlığımızı, gücümüzü ve pazar etkimizi kullanarak, en rekabetçi pazarlara erişmek için müşterilerimizin işinin her alanına vizyonumuzun netliğini getiriyoruz. Bu şekilde müşterilerimizi hedefledikleri hizmet seviyesine ulaştırıyoruz.

Danışanlarımızın ürün ve hizmetlerine Katma Değer sağlıyoruz.

Katma Değer, bir şirketin ürünleri müşteriye sunulmadan önce, ürün ve hizmetinin değerindeki artışı ifade etmektedir. Bir firmanın, rakiplerinden farklı olacak bir ürünü kullanması ve potansiyel müşterilere daha büyük bir anlam kazandıracak özellik veya eklenti sunması durumunda katma değeri olan ürün ve / veya hizmet sunduğu söylenebilir.

Günümüz tüketici alışkanlıklarını incelediğimizde görüyoruz ki, müşteriler artık ürünün şekli ve görüntüsünden çok ne fayda sağladığı ile ilgilenir durumdadır. Faydanın yanında, dijital çağın etkisiyle de müşteriler ürünlere eksiksiz, sağlam ve rekor sürelerde ulaşma bekletisindedir. Bu ihtiyaç ve taleplerin farkında olan firmalar rekabet avantajını ele geçirmiş olacaklardır.