ELEKTRONİK CİHAZ SİGORTASI

Elektronik cihaz sigortası, telefon, tablet, televizyon, bilgisayar, kulaklık, ses kayıt cihazı gibi tüm elektronik cihazlarda oluşabilecek ani ve beklenmedik hasar ve arızaların giderilmesini kapsayan sigorta türüdür. Altar Grup olarak, elektronik cihazlar ve bilişim teknolojileri sektöründeki öncü perakende şirketleri ile 2012 yılından bu yana uçtan uca hasar yönetimi ve sigorta hizmetleri kapsamında işbirliği içinde faaliyetler göstermekteyiz.

Elektronik perakende zincir mağazaları ve telekom operatörleri mağazalarında satılan sıfır/orijinal cihazlar özelinde uçtan uca hasar yönetim hizmeti sunmaktayız. Cihaz satış anında önerilen ürün koruma sigortası ile kullanıcı hatası dahil olası tüm arızaları kapsayarak tüketicinin ihtiyaç ve taleplerini en iyi şekilde karşılamayı hedeflemekteyiz. Sigorta ürününe dair hasar / arıza ihbarı anından, Türk sigorta mevzuatı ile uyumlu hasar dosyasının oluşturulup sonuçlanmasına kadar tüm süreç ve fazlarını içeren hasar yönetim sistemimiz ile tüm paydaşlarımıza ve ilgili sektörlere uçtan uca hizmet paketleri sunmaktayız.

ekranı kırılmış cep telefonu

Cihaz tarafımıza ulaştıktan sonra, öncelikle uzman ekibimiz tarafından geliştirilen web tabanlı, elektronik cihaz hasar yönetim ve raporlama yazılım çözümü kullanılarak kapsamlı hasar tespiti yapılır. Raporda sunulan hasarların giderilmesi adına, anlaşmalı tedarikçilerimizden temin ettiğimiz orijinal ya da muadili parçalar ile değişim ya da mevcut parçalarda onarım yapılan cihazlar, en hızlı ve yüksek performanslı şekilde müşteriye ulaştırılır

Elektronik Cihaz Sigortası Neden Tercih Ediliyor?

Müşteri ihtiyaçlarını tanımak, yüksek standart ve kalitede hizmetimizin temelini oluşturuyor.

Günlük hayatımızın ayrılmaz bir parçası haline gelen ve günümüzde oldukça yüksek maliyetli olan akıllı telefon, tablet gibi mobil cihazların kullanım sürelerinin uzun ve performanslarının iyi seviyede olması, tüketicinin başlıca beklentilerindendir. Oyun oynarken, fotoğraf ve video çekerken ya da herhangi bir iş uygulamasını kullanırken, cihaz kaynaklı bir aksaklık ya da yavaşlık olması durumu kabul edilemezken; artık çok daha hızlı ve güvenilir çözümlere ihtiyaç duyulur olmuştur. Tüketici ilk satın alma aşamasında, olası tüm hasarların karşılanacağı garantisini almak ve hizmet aldığı firmayla bu anlamda güven bağı kurabilmek istiyor.

Hizmet kapsamını sürekli olarak genişletip zenginleştirebilmek ise tüketici ihtiyaçlarını en iyi ve doğru şekilde analiz edebilmekten geçiyor.

Elektronik Cihaz Sigorta Hizmetleri ile Neler Yapıyor?

Altar Grup olarak, 2012’den beri uçtan uca hasar yönetim hizmetleri sunduğumuz bu süreçte son tüketici ile direkt temas kurarak, ihtiyaç ve taleplerini doğrudan tespit ederek en kapsamlı ve uygun hizmet paketleri ile cihazları teminat altına alıyoruz. Hazırladığımız hizmet ve onarım paketleri ile müşterimize cihazlarının yaşam döngüleri boyunca kullanıcı kaynaklı olası kazalar neticesinde oluşabilecek hasar ve arızaları onararak, en iyi performans ve kalitede hizmeti sunuyoruz. TSE Kalite Standartlarında sunduğumuz hizmetin her zaman arkasında durmak, şirket yönetim anlayışının temelini oluşturmaktadır.

Bir yıllık standart paketlerin sunmadığı birçok hizmeti kapsayan, Uzatılmış Onarım ve Garanti Paketi ile tüketicinin ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamaktayız. Bu ve bunun gibi garanti paketlerinin gerektirdiği tüm hizmetleri de kendi bünyemizde geliştirip sunuyor ve bu alanda her aşamada kendimizi geliştirmeyi ve iyileştirmeyi ilke ediniyoruz.

deniz taşımacılığı